Ți s-a întâmplat să te întrebi, cum de au ajuns anumite site-uri printre primele căutări în diverse domenii pe motoare de căutare, precum Google? Ei bine, nu ești singura persoană care își ridică semne de întrebare. Mulți o fac. De ce? Google are multe criterii ”ascunse” după care poziționează diverse site-uri.
Ai un site și vrei să afli cum îl poziționezi cât mai sus? În primul rând, ai nevoie de o vizibilitate cât mai bună, iar aceasta se realizează prin designul, structura și calitatea de care site-ul tău beneficiază, cât și prin publicitatea plătită.
Te gândești la acele reclame, pe care le întâmpini pe diferite articole, și sunt relativ agresive? Pe care nu le poți închide? Butonul apare după câteva secunde? Ei bine, și acest tip de reclamă este plătită, are scopul de a încerca să te acapareze în acele 3-5 secunde cu anunțul pe care îl au. Stresant, nu? Bine că nu ți se prezintă acest gen de promovare.
Ce este mai bun?
Advertorialul este cel mai eficient și mai interesant mod de a-ți promova site-ul sau afacerea. Cu toate că acest mod de promovare se plătește, nu vei regreta. De ce? Prin intermediul lui, îi vei putea transmite clientului destule informații, încât să îl convingi că TU ești soluția perfectă pentru PROBLEMA lui. Poți afla mai multe detalii din articolele de pe blogul nostru.
De ce să alegi advertorialul?
Acest gen de promovare este foarte elegant. Când vorbim despre ele, vorbim despre promovare în limita bunului simț și evităm promovările de tip anunț care, uneori, pot fi prea insistente sau enervante.
Diferența dintre un articol de blog și un advertorial este cât o linie fină, realizată de încadrarea în cadrul editorial. Dacă primul este permisiv din toate punctele de vedere, advertorialul are mici ”strâmturi”, când îți dorești să îl publici.
Cum scrii un text cât mai bun?
Nu îți face griji, nu este greu! Nimic nu este greu!
Primul pas, după care trebuie să te ghidezi când redactezi un text, este introducerea. Mereu vei avea nevoie de o introducere, deoarece advertorialul tău va fi precum un om. Nu ți-ai dori un om fără cap, deci nu îți vei dori nici o promovare fără introducere. În acest început al textului, vei prezenta în linii mici și sub forme captivante probleme pe care presupui că le pot avea clienții.
Al doilea pas, fiind cuprinsul, va conține cele mai multe detalii. Ce înseamnă asta? Îi oferi clientului un ”ghid” pe care să îl folosească pentru a-și alege produsul perfect pentru el. Îi vei oferi informații esențiale legate de produs.
Al treilea pas, este topul produselor pe care le promovezi. În urma realizării unui top, indiferent de câte produse ai, va trebui să adaugi detalii pentru ele. Chiar dacă pe unele le-ai adăugat anterior, îi vei oferi clientului un plus pentru produse, ceea ce îl va pune pe gânduri. Totuși, nu uita! Încearcă să-ți echilibrezi informațiile, astfel încât atunci când întâmpini situația ca un produs să fie trecut în două categorii, să nu ai informații identice.
În final, așa cum bine știi, este concluzia, adică piciorușele omului nostru din hârtie. Pentru a finaliza un advertorial va trebui să ai o încheiere. De ce? Pentru a nu rămâne articolul în aer. Poți scrie o recomandare pe care o ai în privința unor produse sau să-i inviți pe potențialii clienți să îți viziteze site-ul. În situația în care dorești să primești mai multe detalii pentru redactarea unui text care atrage clienții, accesează Instapress.ro.
Ce este backlinking?
Dacă tot s-au pus la bază aceste mici detalii legate de scrierea unui text cât mai bun, este nevoie și de explicația termenului ”backlinking” care apare încă din titlu. Acest cuvânt este folosit atunci când unii clienți au ajuns la tine prin intermediul unui alt articol de blog sau advertorial care nu are legătură cu site-ul sau firma ta. Stai liniștit, atunci când au loc astfel de situații, te vei alege doar cu alți vizitatori ai site-ului sau chiar potențiali clienți.
Practic, cu ce te ajută backlinking?
În ultimul timp, acest fenomen a fost folosit de unii clienți cu scopul de a vedea informații sau recenzii față de produsele pe care le vinzi sau de firma pe care o ai. Datorită recenziilor bune aflate în unele bloguri, poate apărea și un link către site-ul pe care îl deții, iar clientul va fi ”livrat” direct către tine. Deci, nu te preocupa de backlinking, tu doar fă ce știi cât mai bine. În plus, el este folosit de către cei care redactează articolele pentru a le da, potențialilor clienți, un boost de încredere vis-a-vis de afacerea pe care o ai.
De ce ai nevoie de așa ceva?
Atunci când decizi să îți deschizi un site sau chiar o firmă, care vinde diverse produse, în mediul online, va trebui să înțelegi că la debut e dificil cu clienții. Pentru început va trebui să îi ”ademenești” prin promovări, postări și tot felul de evidențe prin care să le dovedești că pot cumpăra în siguranță de la tine.
Totuși, atunci când beneficiezi de backlinking, clienții vor fi mult mai convinși că afacerea ta este una cât se poate de reală, și nu doar o escrocherie de zile mari.
De ce este critic backlinkingul pentru optimizarea SEO?
Pare ca o ceață totală atunci când citești ”SEO”, corect? Momentan sigur că da, totuși înțelesul lui este foarte ușor. Abrevierea provine din termenul ”Search Engine Optimization”. Prin acest criteriu, motoarele de căutare fac ”un mic calcul” și descoperă care sunt cele mai multe căutări ale utilizatorilor și le oferă un rezultat cât mai potrivit.
Acest rezultat se afișează atunci când articolul tău sau site-ul este cât mai bine îmbunătățit din punct de vedere SEO. Cum îți poți face articolul mai eficient? Nu va trebui să plătești pe nimeni, o poți face chiar tu.
Spre exemplu, dacă deții un Casino și dorești să-l promovezi este indicat să folosești în articol cuvinte cheie precum ”casino online” sau poate ”casino premium” de cât mai multe ori. De ce? Sigur îți dorești ca munca ta să apară printre primele căutări.
În plus, backlinkingul va veni în ajutorul tău pentru eficiența Google. Deci vei avea un mare avantaj și din această situație.
Ce site poți folosi?
”Utilizează chiar acum aplicația pentru un succes garantat!” asta ai fi citit pe o reclamă atunci când căutai diverse soluții. Totuși, există un articol de unde te poți fi informat dacă site-ul tău se poziționează superior decât altele, din aceleași domenii. Sună foarte interesant, nu? Intră pe Moz pentru a afla acest detaliu. În plus, poți să înveți cum să îți dezvolți site-ul până la extrem, cu scopul de a te bucura de o optimizare cât mai bună.
Deci, cu ce bagaj de cunoștințe plecăm azi?
În primul rând, va trebui să înțelegi că un advertorial este cea mai bună metodă de a captiva clienții, într-un mod elegant și frumos. Totuși, atunci când redactezi un astfel de text, ai în vedere câteva reguli, pe care le poți găsi prezentate mai sus, și o structură foarte bine pusă la punct. Un articol cât mai bun, în care potențialul client găsește cât mai multe informații legate de soluția de care are nevoie pentru problema lui, va deveni un adevărat client, poate chiar și un client fidel.
Nu-ți fie teamă de backlinking. Te va ajuta să îți câștigi clienții. Autorii articolelor care scriu recenzii despre produsele sau acțiunile pe care le ai, nu îți vor face decât bine. În urma conspectării unui articol care îți descrie produsul, vei ”prinde” credibilitate în ochii clienților și vor fi mai încrezători atunci când se vor decide să te contacteze.