Despre advertoriale- ce trebuie să știi despre un advertorial
Era tehnologiei este punctul cheie în afacerile din prezent. Pentru o promovare mai bună, pentru ca informația să ajungă la un public țintă, este nevoie ca business-ul să se afirme prin diverse metode, iar cea mai rezonabilă este prezența în online. Prin intermediul tehnologiei și a marilor platforme (Google, Facebook, Instagram, SEO) o afacere se face remarcată în fața audienței, însă, este nevoie ca aceasta să fie gestionată după tehnicile optime de dezvoltare. Prin tehnici spunem: optimizare, vizualizări, publicitate plătită. Odată ce ca deținător al unui business ce se afirmă în online, printr-un site de prezentare, ai nevoie de SEO și această publicitate plătită, adică advertoriale. Haide să afli mai multe despre ce înseamnă articole advertoriale!
Clasează-ți afacerea în topul căutărilor pe Google
O afacere are nevoie de o semnătură proprie, de o identitate, iar această identitate este nimeni altul decât site-ul de prezentare. Pentru a îți clasa businessul în topul căutărilor pe Google, trebuie că algoritmul să te găsească, mai exact, motoarele de căutare. Acest lucru este posibil doar dacă website-ul este optimizat conform regulilor SEO (Search Engine Optimization). Cuvintele cheie plasate în locurile potrivite, link-urile ce conduc spre site-ul tău și vizualizările, cresc rata de conversie și motoarele de căutare îți conduc pagina în primele căutări pe Google. Rezultatul? Oameni, potențiali clienți, ajung ușor, simplu și rapid pe site-ul afacerii tale, adică, vânzări mai multe. Însă, pentru a obține astfel de rezultate, mai există și alte metode.
Atenție! Optimizarea nu este decât o alternativă de care să te lipsești, ci site-ul tău are nevoie obligatoriu să fie realizat conform tehnicilor SEO.
Ce sunt acele articole advertoriale?
Pentru a-ți optimiza site-ul și promova afacerea, apelezi la publicitate plătită. Dacă întâlnim zi de zi reclame la TV și radio, chiar și pe o mulțime de site-uri ce afișează o enormitate de reclame stresante, află că cele mai multe articole advertoriale sunt articole tip reclamă. O reclamă scrisă a mediului online, prin care vinzi un produs/serviciu, fără ca oamenii să știe în mod concret că citesc o ,,reclamă”. Aceasta este publicitatea plătită din care fac parte și advertorialele.
Prezinți produsele și serviciile pe care le vinzi
Cea mai elegantă și rezonabilă formă prin care să îți vinzi produsele sau serviciile este prin a publica articole advertoriale. Oamenii citesc descrierile de produse, beneficiile lor, calitățile și avantajele, le oferi link-uri, iar ei ajung inevitabil pe site-ul ce îl deții. Aceste articole sunt destinate, în general, direct audienței tale. Doar cei interesați de mașini de spălat vor citi articolul, pentru că acesta va fi prezent în punctele cheie (site-uri care prezintă mașini de spălat, grupuri care vorbesc despre mașini de spălat, ziare, site-uri de electrocasnice etc). Tot ce trebuie să înțelegi este că un articol advertorial ajunge la publicul țintă.
Rolul unui advertorial
Un site are nevoie de o poziționare cât mai bună, iar pentru ca acest lucru să fie posibil este nevoie de servicii de optimizare on page și off page. Dacă vrei să știi mai multe despre prima categorie, ei bine, optimizarea on-page ține strict de structura site-ului: cuvinte cheie bune și relevante plasate în locurile indicate de către regulile SEO, conținut de calitate și informație originală, un timp de răspuns rapid, lizibilitate, disponibilitate pe orice tip de dispozitiv, imagini optimizate, titluri atractive etc.
Unul dintre aspectele principale în cazul optimizării off-page este procesul de link building, vital pentru optimizarea site-ului și poziționarea lui în topurile de căutări pe Google. Advertorialele fac parte din această categorie (link building), fiind o formă de publicitate plătită ce conduce oamenii direct către site, evident, prin intermediul linkurilor. Cele mai multe articole advertoriale transmit informația despre produse într-un mod elegant și conduc clienții către pagina principală a afacerii tale.
Trei beneficii în cazul unor articole advertoriale
1. O foarte bună variantă elegantă și optimă pentru a oferi informație oamenilor prin care vinzi un produs/serviciu.
2. Extrem de utile pentru consumatori. Informația lor prezintă caracteristici, avantaje, dezavantaje ale unor produse deja prezente pe piață sau care urmează să fie introduse curând.
3. Elemente profitabile pentru publicații, bloggeri, fiind un profit în cazul bugetului.
Cum arată cele mai bune articole advertoriale?
Aceste articole fac parte din publicitatea plătită și apar sub o formă mascată, de articol normal, lucru pe care mulți oameni îl blamează. Din acest motiv un advertorial trebuie să fie scris și să arate precum unul clasic, încât să fie citit integral. Cum este definit un astfel de text?
1. Necesită să ofere oamenilor informații relevante, adevărate și de interes.
2. Să fie conceput cu un limbaj simplu, elegant, deloc sofisticat, de înțeles de majoritatea.
3. Este necesar să se integreze în cadrul publicației prin design, aspect și structură.
4. Cititorii au întotdeauna întrebări, iar un advertorial trebuie să aibă răspunsurile lor.
5. Nu trebuie evidențiată publicitatea, cititorul să nu asocieze articolul cu publicitatea plătită.
6. Ideea principală a unui advertorial este de a vinde, însă, nu trebuie profitat de acest aspect. Mai exact, pe cât de mult s-ar dori descrieri la superlativ, necesită să fie menținută o tonalitate normală.
7. Prin intermediul acestor articole advertoriale se fac trimiteri la produsele, serviciile, site-urile promovate. Însă, este indicat ca aceste trimiteri să fie realizate într-un mod elegant și simplu, nu forțat, nu prin sintagme publicitare evidente.
Marketing prin articole advertoriale
O formă de marketing ce oferă informație relevantă clienților și care îi atrage pe un site prin intermediul ei și a linkurilor prezentate. Pentru că un advertorial oferă răspunsuri întrebărilor oamenilor și soluții problemelor, avantajele lui sunt următoarele:
1. Atragerea de mulți clienți pe site!
2. Clienții devin cumpărători!
3. Clienții devin fideli!
4. Promovare eficientă a imaginii, brandului, serviciilor, produselor!
5. Informație transmisă către un public țintă, informație corectă și relevantă de promovare!
6. Apariția unei relații durabile între brand și client.
Advertorial vs articol SEO
Ușor de confundat, aceste două tipuri de articole sunt diferite, însă, un advertorial poate fi optimizat. Primele ce apar în articole advertoriale sunt linkurile, un punctaj în plus pentru optimizare. Cuvintele cheie, ancorele și imaginile cresc punctajul SEO, iar motoarele de căutare vor fi puse în funcție. Însă, pentru SEO off page, advertorialele sunt esențiale, pentru că au în compoziția lor link-uri ce conduc spre site-ul ce conține produsele/serviciile prezentate. Cât mai multe link-uri, o atât mai bună poziționare pe Google.
Avantajele aduse de articolele advertoriale optimizării
1. Unul dintre cele mai bune mijloace pentru un link building!
2. Creșterea rapidă a notorietății, credibilității afacerii!
3. Informație ce ajunge direct la un public țintă!
4. Atragerea unui număr mai mare de oameni pe site!
5. O publicitate elegantă, simplă și utilă!
Cine ar avea nevoie de articole advertoriale?
Pentru că aceste articole advertoriale fac parte din procesul de optimizare și ajută mult motoarele de căutare, cât și promovarea propriu-zisă a afacerii, nu trebuie să lipsească din cadrul niciunui fel de business. Fie că ești la început de drum, fie într-un punct avansat, trebuie să publici articole advertoriale. Cum?
Despre Instapress- aplicația succesului tău
Instapress este aplicația prin intermediul căreia îți generezi un cont plătit. În acest cont ai posibilitatea de a publica articole advertoriale pe site-urile pe care platforma le deține (peste 80 de pagini disponibile). Tot ce trebuie să faci este să îndeplinești câteva cerințe de redactare și anume: text de minim 500 cuvinte, fără diacritice, doar în limba română, imagine reprezentativă prezentă în articol, două link-uri externe, informație originală. Publicarea se face instant fără vreun fel de consimțământ. Poți publica atât și articole SEO, cât și comunicate de presă. Pentru ajutor, apelezi cu încredere la sursele prezentate în aplicație.
Concluzie
Afacerea ta are nevoie de articole advertoriale pentru a se face cunoscută, atât în fața oamenilor, cât și pe Google, iar acest lucru este posibil doar dacă îndeplinești cerințele de optimizare, on page și off page. Profită de puterea unui advertorial, apelează la o platformă ajutătoare, o publicație de încredere precum INSTAPRESS și generează rezultate
Advertoriale Adult
Daca doresti publicarea de articole sau advertoriale adult – intra pe aceasta pagina