Tot ceea ce trebuie să știi despre Advertorialele de tip Adult
Întâi și întâi… Ce este un advertorial?
Știi genul acela de reclame care ne supără, deoarece nu le putem evita, pentru că butonul respectiv apare de abia după câteva secunde bune? E stresant, nu? Bine că advertorialul nu este la fel. Linia fină, care face diferența dintre un articol și un advertorial, este integrarea perfectă în cadrul editorial al unei publicații, având o formă specială de publicitate. În componenta unui advertorial vei avea componente informative, dar și elemente de promovare. Advertorialele pot fi întâlnite în ziare online, reviste și chiar bloguri cu scopul de a fi cât mai interesant și a atrage publicul țintă și a-l convinge să acceseze site-ul.
Cum scrii un articol optimizat?
Întâi ar trebui să lămurim de ce este important să avem un articol bine optimizat. În primul rând, cu cât un articol este de dimensiuni potrivite, iar optimizarea lui este foarte bună, se clasează pe un loc foarte bun pe Google. Ce înseamnă acest lucru? Articolul tău va fi printre primele rezultate care îi vor apărea utilizatorului în urma unei căutări pe baza nișei pe care se bazează articolul tău.
Cum să îl redactezi?
Ei bine, bănuim că înțelegi că orice articol trebuie să aibă o INTRODUCERE. Fără ea, articolul tău ar fi ca un om fără cap, lucru care e cam urât. Dacă ne-am lămurit cu acest aspect, FELICITĂRI, am depășit prima problemă! Pentru a continuă și a avea un articol atrăgător, trebuie să înțelegi câteva aspecte. Indiferent de articol, de ceea ce promovezi, trebuie să înțelegi că orice persoană va căuta o soluție pentru problema lui. De exemplu, oamenii nu vor un burghiu cu diametrul de un centimetru, ci au nevoie de o gaură cu diametrul de un centimetru. Trebuie să înțelegi problema oamenilor, să o expui, iar în final să îi oferi soluția perfectă pentru el.
Știm că vrei ca articolul tău să își ajute potențialul client cât mai mult, astfel încât să fie cât mai prins și să citească în continuare, eventual, să ajungă în punctul în care îți cumpără produsul. Oferă-i un ghid perfect și detaliat pentru el, despre cum să își aleagă produsul care i se potrivește. Nu ești convins de asta? Scrie detalii despre produse! Pornește de la detalii precum locul unde au fost făcute produsele până își va răspunde și la întrebări precum: “Cine va observa sau pe cine vei impresiona dacă achiziționez acest produs?”. Îți garantăm că articolul pe care îl vei redacta sub această formă va fi perfect pentru viitorii tăi clienți.
Totuși, nu putem încheia un articol, brusc, doar prin terminarea descrierii unei soluții inedite pentru problema clientului. Haide să ne gândim că articolul tău este precum o persoană. Avem introducerea, care este capul, conținutul, care este corpul, iar în final? Picioarele, corect! Dar totuși, ce vom folosi? O încheiere, bineînțeles! Orice articol va avea nevoie de o concluzie, pentru a-i oferi clientului sfatul final pe care i-l oferi din suflet.
Cuvintele cheie- De ce să le folosim în componenta unui advertorial?
Cuvintele cheie te ajută pentru o optimizare mult mai bună a articolului. Acest lucru înseamnă să introduci cât mai multe forme, pe care le caută clienții pe Google, în articol pentru a ți-l vedea în primele rezultate în urma căutării. Sună complicat, dar nu este deloc! Haide să îți expunem o situație pentru a fi lucrurile cât mai clare!
Spre exemplu, tu redactezi un articol despre un Cazino, dar care este premium. Atenție! Indiferent de marca Cazinoului, acesta este premium. În cazul în care, un potențial client dorește să caute un Cazino premium, și caută pe Google sau orice alt motor de căutare “casino premium”, vei dori ca munca ta să apară prima, corect? Normal! De aceea, va trebui să folosești de cât mai multe ori formularea “cazino premium”. Acum parcă totul a prins sens, nu? Știam noi că prinzi totul din zbor!
De ce să ții cont când scrii un Advertorial?
Un plus, pe care îl are advertorialul, este ANCORA. Ce este o ancoră? Un cuvânt sau un grup de cuvinte căruia îi atașezi un link, pe care potențialul client sau un cititor îl pot accesa. Ancora este folosită pentru a trimite clientul pe site-ul pe care i-l recomanzi, oferindu-i posibilitatea de a alege și alte produse, nu doar cele despre care îi vorbești.
Ce înseamnă advertorial adult?
Advertorialele adult sunt destinate doar pentru persoanele majore, cu vârsta de peste 18 ani. În această categorie se află advertorialele pentru Cazinouri, jocuri online, tutun, videochat, pharma.
,,Dacă am un Advertorial Adult, unde îl pot posta?”
Așa cum am reușit să îți oferim răspunsuri pentru întrebările de mai sus, avem și aici o rezolvare! Lansăm o aplicație specială pentru publicarea articolelor site-urilor înscrise pe platformă! Pe această aplicație îți lăsăm libertatea de a posta articole SEO, advertoriale și comunicate de presă. Trebuie să ai le cunoștință că orice are un preț. Astfel că, prețul stabilit este de DOAR 10 pe articol, exceptând articolele adult. Este foarte avantajos, nu? Atunci când advertorialul tău este unul de tip adult, prețurile diferă, fiind cu un adaos de 50%.
Avantajele utilizării aplicației INSTAPRESS
Avantajul utilizării aplicației este publicarea instantă a articolelor SEO și a advertorialelor în peste 80 de site-uri pe care le are la dispoziție. Un alt plus pe este că publicarea nu necesită aprobare. De ce este un beneficiu? Nu va trebui să aștepți până îți vei primi aprobarea. Tot ceea ce va trebui să ai în vedere este să respecți termenii și condițiile site-ului.
Ce trebuie să faci? Totul este simplu! Urmezi pașii pentru a te înregistra în primul rând. În urma înregistrării, va trebui să îți încarci contul cu creditul pe care îl vrei, în funcție de tipul advertorialului pe care vrei să-l publici. În cazul în care îți pui semne de întrebare în legătură cu prețul, este explicat mai sus. În final, postezi singur articolul. Acum ai platforma și toate instrumentele de care ai avea nevoie, tu trebuie doar să scrii articolul și să îl postezi, după care vei primi link-ul pe loc. Așa cum s-ar spune, “simplu ca Bună ziua”!
Condițiile pentru publicarea unui articol
Așa cum este peste tot, există și câteva dorințe pe care să le respecți. Întâi și întâi, articolul va trebui să înceapă cu o poză principală de tipul jpg sau jpeg. Ca și dimensiuni, minimul acceptat este de 600×600 px și să ocupe maxim 2MB pentru spațiul de stocare. Chiar dacă par complicate informațiile, suntem siguri că te vei descurca să le respecți!
Primul pas l-am depășit. Urmează redactarea articolului. În cazul în care ești la început va fi puțin mai complicat, dar îți recomandăm să scrii minim 500 de cuvinte. De ce? Cu cât oferi mai multe informații utile cititorului, cu atât va fi și mai atras de oferta ta. Drept urmare va deveni clientul tău. Atunci când scrii textul, va trebui să fie unic și redactat în limba română. Dacă alegi să îți copiezi textele de la competitori, vor interveni atât probleme legale, cât și pierderea clienților, deoarece nu le oferi siguranță. Ceea ce îți mai sugerăm să ții cont atunci când redactezi textele, este să le scrii fără diacritice. De ce? Această parte ține de optimizarea SEO, despre care am vorbit mai sus. Dacă scrii un articol despre Cazino și îți dorești să spui de cât mai multe ori “promoții cazino”, articolul tău nu va fi bine optimizat, deoarece oamenii caută „promotii cazino”.
Vrei să-ți promovezi site-ul, corect? Ai libertatea libertatea de a-ți atașa 2 link-uri externe pentru a-ți atrage clienții asupra site-ului tău! Aceste linkuri pot fi atașate sub formă de ancoră, așa cum am discutat mai sus. Noi ne dorim să te ajutăm, de aceea îți lăsăm posibilitatea de a atrage clienții prin link-urile care ies în evidență atunci când vor citi ceea ce ai redactat.
Cine te va ajuta dacă nu te vei descurca?
Ne-am gândit deja la tot! Dacă nu am atins în acest articol toate punctele de care ai nevoie, ne cerem scuze! Totuși, dacă simți că vrei să pui câteva întrebări pentru a respecta toate regulile, poți contacta echipa pe email, telefon și pe chatul suport. Tu vino cu întrebările, aplicația vine cu răspunsurile pentru a face o colaborare perfectă!
Concluzie
Trebuie să înțelegem că astăzi, pentru a putea redacta un articol va trebui să avem în vedere câteva aspecte. De ce? Nu tuturor ne place să citim articole mici, din care nu înțelegem nimic și eventual informațiile se repetă de multe ori.
Vrei să-ți atragi cât mai mulți cititori și potențiali clienți? Instapress te susține, tu vino cu textul! Reține că există doar 4 reguli pentru redactarea unui articol. Nu este greu să le respecți. Ai doar 4 lucruri pe care să le urmezi pentru a-ți atrage clienții!