De câte ori ți s-a întâmplat să nu ai comenzi, dacă ai un o afacere online, pe motivul că ”nu știu dacă este bun site-ul și nu vreau să-mi iau țeapă”? De multe ori? Va trebui să înțelegi că un site are nevoie de cât mai multe ”dovezi” pentru a le demonstra clienților că totul este 100% de încredere.
O eficiență cât mai mare a unui site, determină plasarea muncii tale printre primele rezultate ale căutărilor clienților. Drumul pe care va trebui să-l urmezi nu va fi unul scurt… dar merită tot procesul pentru a te bucura în viitor.
Nimic nu se oferă pe tavă. Învață să faci ce trebuie încă de la început, iar, la final, te vei situa printre cei mai buni.
Cum determină Google autoritatea unui site?
”Trebuie să îmi determine cineva autoritate?” Probabil chiar asta se află în mintea ta. Da, trebuie! Datorită unui criteriu intitulat Off-Page SEO prin intermediul căruia omulețul Google poate stabili credibilitatea site-ului tău.
Acest termen reprezintă activitatea pe care o ai în afara site-ului tău propriu. Ce înseamnă asta? Recomandările care se găsesc pe alte pagini vis-a-vis de produsele tale, link-uri plasate pe alte site-uri și ceea ce postezi și promovezi pe site-urile de social media. Dacă te intrigă acest subiect, poți citi mai multe chiar pe site-ul Backlinko.
Cum crești autoritatea prin link-uri plasate pe alte site-uri?
Backlinking înseamnă link-uri plasate pe alte site-uri. Acum că am stabilit acest detaliu important, știi sigur că nu îți scapă nicio informație pe care o explicăm aici.
Credibilitatea site-ului tău poate fi crescută extrem de mult atunci când se petrece fenomenul de backlinking. Asta înseamnă ca alte persoane să scrie articole de blog despre afacerea ta online, redactând recenzii despre produsele sau interacțiunea cu site-ul tău. În urma scrierii articolului, persoana în cauză va atașa link-ul site-ului tău, ceea ce îi va trimite pe clienți direct la tine!
În situația în care vei avea cât mai multe recenzii bune și backlinkinguri, Google va realiza o analiză și astfel îți va crește autoritatea.
Ce mai poți face pentru a-ți crește autoritatea?
Dacă am discutat despre partea de eficiență Off-Page SEO nu trebuie să ignorăm și partea de optimizare propriu-zisă a site-ului tău.
Un site, pentru a fi foarte bine maximizat pentru domnul Google, va trebui să conțină cât mai multe cuvinte cheie folosite de către clienți. Spre exemplu, dacă deții un Casino și îți dorești să primești un scor cât mai mare pe partea de eficiență, poți să utilizezi în articole forme precum ”casino online” sau ”casino premium”.
Pe lângă acest detaliu, specialiștii recomandă să îți optimizezi cât mai bine și titlurile și link-urile pe care le vei face. Acest lucru se realizează de când îți deschizi site-ul pentru a nu te mai împiedica de ele.
Cum poți promova site-ul prin articole plătite?
Promovarea plătită nu înseamnă doar filmulețe neinteresante pe care nu le poți închide pentru că nu apare niciun buton. Advertorialele sunt un tip de dezvoltare plătită a site-ului. Acestea au o structură pe care o poți respecta pentru a-ți atrage clienții. Cum?
În primul rând, introducerea este obligatorie! Poți redacta câteva rânduri în care expui clar problema potențialilor clienți. Nu este dificil, doar ai încredere în tine! Folosește câteva formule atractive prin care să îi prinzi.
Trecem la cuprins. În această parte a articolului poți consemna un ghid propriu prin care să își poată alege produsul sau serviciul perfect pentru el. O altă variantă poate fi să expui posibile probleme și să oferi soluții prin descrierea promovare. În cele din urmă, poți realiza un top al produselor, în care descrii produsele cât mai bine cu putință. Multe detalii înseamnă că ai mai multă credibilitate!
În final, redactează și o concluzie. Oferă o părere proprie, o recenzie de la clienți sau un ”discurs” motivațional prin care să le explici de ce să aleagă produsele sau serviciile tale. Totuși, pentru a afla cât mai multe informații detaliate despre cum redactezi cât mai bine un articol pentru a atrage clienții, poți accesa site-ul Instapress.ro.

Vrei și al treilea pas pentru creșterea autorității site-ului?
Normal că vrei! Nu prea aveai de ales. Încet-încet cu toții ne petrecem cea mai mare parte din timp pe telefon. Ce înseamnă asta? Site-ul tău va trebui să aibă un format special pentru telefon.
De ce ar fi acest lucru un pas important? Păi, clienții pot intra chiar de pe telefon pentru a citi articolul tău. Dacă este cât mai bine organizat și pentru telefon, vor intra cât mai mulți, de unde reiese că vei putea avea un trafic mai crescut pe site. Haide să afli un secret! Omulețul Google nici nu își întoarce privirea spre munca ta, dacă nu adopți și o variantă specială pentru telefon.
Asta a fost tot?
Nu! Mereu vei găsi soluții aici! Nu se termină, încă vin.
Am ajuns într-o perioadă foarte grăbită a lumii. Deci, adaptează-te! Folosește pe site doar ceea ce este important sau încearcă să îl faci cât mai eficient. De ce? Pentru a se mișca cât mai bine, nu cu întreruperi. Întârzierile la diverse comenzi înseamnă o șansă de a pierde un client. Nu contează cum rezolvi această problemă, micile secrete sunt ale tale, dar va trebui să iei în calcul orice măsură.
Social media e la putere!
Precum e precizat mai sus, telefoanele ne domină, nu putem nega. Vrei să afli o statistică? Normal că vrei! Majoritatea site-urilor și afacerilor online care apar primele în urma unei simple căutări, au multe aprecieri în social media. Cum poți face și tu la fel?
Va trebui să te promovezi cât mai mult. Postări, filmulețe atractive, poze și articole prin care să atragi. Ține minte: o singură postare nu va fi de ajuns! Realizează-ți un plan foarte bine stabilit pentru a posta pe rețelele de socializare.
Răbdare, răbdare… răbdare!
Și acest lucru e un pas foarte practic pentru a creșterea autorității unui site. Nu crezi? Ar trebui să ai la cunoștință că nimic nu se face peste noapte. De ce crezi că site-ul tău ar deveni unul credibil peste noapte? Nu se poate, exact.
Nu îți pierde încrederea! Munca grea de la început va fi răsplătită pe viitor cu mult succes, clienți și te vei bucura de încrederea oamenilor, care este foarte importantă. Consideri că mai ai câteva întrebări și dorești să te mai documentezi? Poți intra pe site-ul celor de la ReliableSoft pentru a clarifica lucrurile!
Ce am învățat astăzi?
Pentru o muncă apreciată și de încredere, va trebui să ai în vedere câteva aspecte, adică cele de mai sus. Nu este nimic greu, dar totul necesită timp și răbdare. Asociază site-ul cu un copil de hârtie. Acesta va avea mult sprijin și ajutor din partea ta, ca și părinte, pentru a se putea dezvolta cât mai armonios și pentru a fi cel mai bun din domeniul său.