În prezent, majoritatea persoanelor folosesc telefoanele pentru orice. Pornind de la a citi cărți sau articole până la a evita o situație neplăcută. Ziarele locale nu mai sunt la modă, iar cei care încă sunt interesați să le mai răsfoiască sunt într-un număr foarte mic.
Datorită acestui fapt, multe persoane care dețineau firme s-au mutat și în mediul online. De ce? Este mai profitabil pentru ei. Prin intermediul unui site foarte bine optimizat și prin promovări, reușesc să fie mai credibili, să atragă clienți și să își facă mai multă vânzare.
Ai o firmă, dar nu ai un site? În ziua de azi este destul de important pentru o firmă să dețină și un site pentru a-și lărgi orizonturile. Sună bine, dar nu știi cum să începi? La finalul acestei discuții nu vei mai avea probleme.
Cum începe totul?
În primul rând, vei fi nevoit să iei legătura cu o firmă competentă pentru a-ți realiza site-ul firmei. În această privință nu vei afla prea multe detalii, în schimb vei găsi informații care te vor ajuta să îți optimizezi site-ul cât mai bine, astfel încât să ajungă primul rezultat pe pagina principală de căutare.
Este esențial pentru o firmă să apară printre primele căutări, deoarece va avea o rată foarte mare de accesări. Cum? Păi, dacă ne gândim logic, toată lumea apasă pe primul site care apare atunci când caută ceva anume. În plus, faptul că este primul rezultat îi va oferi beneficiul de a avea câștiguri organice. Acest lucru înseamnă că are clienți datorită faptului că oamenii au intrat pe primul site care a apărut și au ales să folosească serviciile respective.
Îți dorești să te poți bucura și tu de aceste lucruri? Rămâi până la final și află ce lucruri poți face pentru a-ți optimiza site-ul prin articole scrise și o strategie de link building.
Articolele sunt cele mai bune pentru a promova!
Oamenii au început să nu mai aprecieze acele filmulețe de scurtă durată care îți acoperă tot ecranul și nu le poți închide, pentru că butonul respectiv apare după 3-5 secunde. În prezent, persoanelor le place să citească diverse articole, știri sau postări de pe rețelele de socializare. Acest lucru a fost observat și de către persoanele care își doresc să își promoveze site-ul. Drept urmare, sunt la mare căutare copywriterii pentru promovările plătite.
Să știi că nu doar aceste persoane pot realiza articole de acest gen. Chiar și tu poți face acest lucru. Cum? Nu este complicat! Ai nevoie doar de un pix și o foaie sau o tastatură și o pagină de Word.
Cum redactezi un articol bun?
Va trebui să ai la cunoștință că este nevoie de 3 părți pentru a fi corect formulat și pentru a nu da impresia că nu are niciun început sau este terminat ca din topor.
Prima dată compune o introducere. Formulele atractive sunt cele care îi atrag pe oameni și îi determină să rămână în continuare pentru a citi articolul. Poți să expui o problemă generală care știi că există pentru categoria de persoane căreia i te adresezi.
Trecem la partea care este puțin mai complicată: cuprinsul. În această parte poți descrie câteva produse pe care le ai, poți să oferi oamenilor un mic ghid cu ajutorul căruia să își poată alege produsul ideal pentru el. Poți scrie cât de mult dorești, nu îți impune nimeni nicio limită. Oferă detalii despre ele, de la cel mai mic detaliu până la produsul final. Și aici poți utiliza formule atractive, cu scopul de a-i ține în priză pe cititori.
Pentru a închide articolul, vei avea nevoie de o încheiere. Poți atașa câteva recenzii pe care le-ai primit de la clienții tăi care au avut o experiență bună. Nu vrei? Atunci poți redacta o părere personală despre o categorie de produse pe care tu o promovezi. Poți utiliza și o invitație către pagina principală a site-ului tău pentru a descoperi mai multe informații.
Totuși, pentru fiecare paragraf în parte, se recomandă să atașezi cuvinte cheie. Ce sunt ele? Sunt cele pe care le caută potențialii clienți prin intermediul motoarelor de căutare. Datorită acestor cuvinte, articolul tău se poate situa pe o scară ascendentă din punct de vedere al optimizării SEO. Cum știi care este? Sunt mai multe site-uri online unde își poți introduce articolul și să afli scorul respectiv. Cu cât mai sus, cu atât mai bine. Acesta este unul pașii care te aduce mai aproape de poziția cea mai bună pe pagina de căutare.
În plus, poți adăuga și link-uri care duc tot către site-ul tău. De ce? Unele persoane pot fi interesate de afacerea ta chiar de când citesc introducerea. Prin acest mod îi ajuți să nu caute link-ul prin tot articolul sau să intre pe internet pentru a-ți găsi site-ul.
Construiește-ți o strategie de link building!
Acest lucru reprezintă colaborarea dintre tine și alte site-uri, cu scopul de a scrie unii despre alții recenzii, atașând și link-urile paginilor respective. Google ia în considerare și alte articole în care ești menționat pentru a urca pe un loc cât mai bun în clasament. Va trebui să ai în vedere și autoritatea de domeniu pe care o are firma respectivă.
Autoritatea de domeniu
Precum o precizează și titlul, autoritatea este unul dintre marii piloni SEO. Totuși, ce înseamnă asta? În funcție de recenziile pe care le are un site, Google îl poziționează mai sus sau mai jos pe scara autorității. Cu cât este mai sus, înseamnă că este un site de încredere, un site care își respectă clienții și are produse calitative.
Tu va trebui să iei legătura cu astfel de persoane atunci când îți dorești să construiești o strategie de link building. Vei descoperi, poate, persoane amabile care te vor ajuta cu tot dragul să îți poți crește autoritatea de domeniu a firmei. Este foarte important să te clasezi cât mai sus, pentru a putea să ajungi pe primul loc din Google.
Relevanță
Va trebui să ai la cunoștință câteva detalii mici legate de link building. Relevanța, în acest context, reprezintă calitatea, nu cantitatea. Ce înseamnă acest lucru? Două site-uri cu același domeniu de activitate se “luptă” pentru primul loc din prima pagină Google. Dacă unul din site-uri are 100 de recenzii de la alte site-uri, iar al doilea are o singură recenzie de la o companie foarte mare pe care Google o consideră de încredere, ce crezi că se va întâmpla? Pe primul loc va fi cel cu o singură recenzie. De ce? Nu contează cât recenzii ai, contează cine îți face reclamă.
Experiență
Acest ultim stâlp SEO reprezintă experiența pe care o au clienții în interacțiunea cu site-ul tău, dar și cu produsele sau serviciile pe care le oferi. La fel, vei primi recenzii de la clienți iar Google va ține cont și de ele. În funcție de ele, te va considera site de încredere și îți va crește și autoritatea. Acest lucru te va ridica direct spre primul loc. Fii sincer și oferă-le oamenilor adevărul legat de produsele pe care le vinzi. Crezi că mai ai nelămuriri legate de acești 3 mari piloni SEO? Intră chiar acum pe site-ul celor de la Search Engine Journal și vei găsi totul mai detaliat.
Concluzie
Pentru un site cât mai bine optimizat este nevoie și de muncă. Nimic nu se câștigă pe ochi frumoși. Dă-ți silința să fii cât mai sincer cu oamenii. Recenziile contează mereu.
Nu știi unde ai putea publica aceste articole pentru a te promova? Accesează Instapress.ro și vei descoperi răspunsul, nu doar pentru această întrebare, ci pentru orice semn de întrebare pe care îl ai.