În ziua de azi, mulți citim ziarul de pe telefon, vedem ultimele știri live de pe mobil și petrecem aproape tot timpul cu acest ”mic prieten” pe care îl purtăm mereu. Totuși, avem parte și de mici lucruri care ne deranjează.
Nu ți s-a întâmplat să vezi un anunț foarte interesant, dar când să se deschidă știrea, te-a întâmpinat altcineva? Exact, acele anunțuri sau filmulețe scurte. Multă lume se plânge de ele, deoarece te deranjează vizual, dar și par agresive.
Știi că articolele pentru site-uri sunt un tip de promovare plătită? Chiar așa! Ce trebuie să faci? Nu este prea dificil, trebuie doar să știi cum să redactezi un text care să aibă o optimizare SEO. Cuvinte puține și stufoase? Haide să descoperi și să înțelegi mai bine principiul!
Research-ul este arma oricărui articol
Acest termen înseamnă a te informa. Este esențial să te informezi înainte de a te apuca să redactezi un text, deoarece mereu pot exista confuzii și poți greși informația sau poți omite detalii.
Research-ul nu este binevenit doar pentru a-ți confirma ideile și a redacta orice amănunt. Documentarea se poate face și pentru a descoperi ce cuvinte precise caută clienții pentru domeniul tău.
Analizează cuvintele cheie!
Aceste formule pot fi utilizate în articolul pe care îl redactezi de câte ori simți nevoia. Totuși, pentru a descoperi care sunt, poți utiliza diverse aplicații gratuite. Datorită respectivului instrument, vei afla pentru domeniul tău care sunt cele mai căutate cuvinte cheie și care sunt cele mai puțin căutate. Acest lucru te ajută, deoarece vei avea libertatea să le folosești pe toate. Te ajută dacă le utilizezi pe toate, cel puțin o dată, în articol? E un secret pe care îl vei descoperi mai târziu.
Spre exemplu, ai un Casino și îți dorești să îți faci o promovare printr-un advertorial. Chiar dacă tu îl deții și cunoști absolut toate detaliile, va trebui să te documentezi privind cuvintele cheie pe care să le utilizezi. În general, pentru acest domeniu poți folosi formule precum ”casino online” sau ”casino premium”. Nu te fixa doar pe acestea. Informează-te, găsește cât mai multe și aplică-le!
O structură cât mai bună este cheia marilor succese!
Nu pleca la drum fără sabie! Bine, în cazul de față, fără o structură!
Ce poate prevedea structura? Stabilește-ți un target de cuvinte pe care îți dorești să îl atingi. Nu te hazarda! Poate exista situația în care să depășești acest număr de cuvinte. Foarte bine! Informațiile în plus sunt bine venite. Totuși, nu te arunca să ai un număr cât mai mare de cuvinte, dar conținutul să fie același. Nu te învârti în jurul cozii, mai pe românește.
Un sfat foarte bun, pe care va trebui să îl ai în vedere atunci când redactezi un articol, este să nu te repeți. Încearcă să epuizezi câmpurile semantice pe care le ai. Spre exemplu, scrii un articol în care prezinți beneficiile pe care le va avea un jucător în situația în care alege să se prezinte la Cazinoul tău. Dacă dorești să utilizezi de mai multe ori cuvântul ”beneficiu” sau ”beneficii” în același paragraf, poți folosi și cuvinte precum ”avantaje”, ”plusuri” sau ”bonusuri”. Brainstormingul este un exercițiu prin care îți poți așterne pe foaie toate ideile sau cuvintele care îți vin în minte atunci când te gândești la domeniul despre care scrii. Încearcă chiar acum!
Te-ai hotărât asupra unui nume pe care vrei să îl aibă articolul tău? Scrie-l! Poți începe structura chiar cu el sau să îl lași pe la final, dacă nu ai inspirație. Ca și mai devreme, și în cazul titlului ai un sfat pe care îl poți urma. Folosește un cuvânt cheie, dar să fie cel mai căutat. De exemplu, pentru articolul despre Casino poți adopta o denumire precum: “Casino premium plus câștiguri garantate!”.
Un ultim pas, pentru a fi structura finală și pentru a te apuca să “dai din pix”, va trebui să realizezi o meta descriere. Liniștește-te, nu va trebui să faci 2 articole lungi. Meta descrierea reprezintă informațiile care îți apar sub un titlu, în urma unei căutări pe Google. Da, exact, acele 3-4 rânduri scrise mic și aproape șters. Vezi, cunoști totul, nu trebuie să îți faci griji.
Cum știi dacă articolul tău este foarte bine optimizat?
Datorită tehnologiei de care ne bucurăm astăzi, vei reuși foarte simplu și rapid să afli dacă articolul tău este foarte bine optimizat. Ce înseamnă? Să fie foarte eficient pentru domnul Google. Acest lucru se realizează prin utilizarea cuvintelor care îți sunt recomandate pentru domeniul tău. De aceea, mai sus ai citit că vei afla aici de ce este bine să utilizezi toate acele cuvinte, măcar o dată. În plus, va fi de ajutor și dacă vei folosi cuvinte din câmpul lexical. De ce? Nu vei ști niciodată care este lexicul unui client și ce cuvinte folosește pentru același domeniu.
Acoperă toate formele pe care le găsești. Încearcă să le integrezi cât mai bine în conținutul pe care îl ai, pentru a se simți că acele formulări sunt de la ele de acasă. Poate fi posibilă și situația în care nu reușești să integrezi un cuvânt sau un grup de cuvinte. Nu-ți face griji, este totul în regulă, le poți lăsa pentru mai târziu, când va veni inspirația sau poți renunța să le folosești.
Poți accesa site-ul Semrush în cazul în care simți că mai ai câteva nelămuriri. Poți folosi programul de pe site-ul lor sau poți utiliza Content Analysis. Te va ajuta să afli scorul, să ai un titlu adecvat, să ai o meta descriere, o lungi perfectă pentru articol, dar poți depăși, și vei găsi și cuvintele cheie din domeniul tău.
Concluzie
Poate că acum și se pare greu să faci toate aceste lucruri, dar pe parcurs îți vor intra în mână. Dă-ți silința și redactează cele mai bune texte, pentru tine sau pentru alții, pentru a-ți atrage clienți.
Cu cât îți dai interesul să obții un scor cât mai mare la categoria optimizare SEO, cu atât te vei bucura, la finalul zilei, când vei descoperi câți clienți ai câștigat de partea ta.
Tot simți că ai fi nesigur pe tine și mai ai întrebări…? Accesează site-ul Instapress.ro și descoperă mai multe informații care îți pot fi foarte de folos!