Mediul online ne acaparează din ce în ce mai mult. Ziarele locale care circulau la oameni au început să fie din ce în ce mai puțin răsfoite sau achiziționate. Știrile și informațiile pe care își doresc oamenii să le citească, le caută pe telefon și se află la un click distanță.
În prezent, telefonul este micul univers al fiecărei persoane. Oamenii au început să își petreacă foarte mult pe mobil, citind articole sau vizionând site-uri pentru a-și achiziționa diverse produse.
Deții o afacere?
În ziua de astăzi, există foarte multe afaceri. Cele mai multe dintre ele le poți găsi și în mediul online. De ce au preferat să se promoveze online? Precum este precizat mai sus, oamenii petrec mult timp pe telefon și pot descoperi site-ul unei persoane care își dorește să se promoveze. Drept urmare, poate găsi produse care îi sunt pe plac și să își dea comandă de ele.
Ai o afacere, dar nu ai interacționat cu mediul online? Poți să o faci chiar acum! Îți poți promova serviciile într-un mod mult mai ușor și îți poți acapara mai mulți clienți. Un alt beneficiu al deținerii unui site pentru afacere este că oamenii pot ajunge la tine, prin intermediul alor site-uri. Acest lucru te avantajează, deoarece îți cresc anumite valori în evidența Google.
Strategie pentru link building
Ce reprezintă? Din momentul în care te-ai decis să îți afișezi serviciile pe Google, oricine poate să le vadă. Din start, vor exista posibilități să găsești alte site-uri în care sunt recenzii despre afacerea pe care o ai sau poate să te promoveze la rândul lor. Odată ce sunt scrise, link-ul site-ului tău va fi menționat, iar oamenii vor putea să vină direct către tine, după ce au parcurs articolul respectiv.
Cu ce te ajută? Poți dobândi mai mulți clienți, deoarece te vor considera un site de încredere. Nu va mai exista situația să le fie teamă că nu vor primi comenzile pe care le-au plasat sau le vor fi luați banii, fără să primească coletul. În plus, aceste link-uri sunt benefice și pentru a te plasa cât mai sus pe o pagină de căutare.
Pentru o strategie cât mai bună, poți recomanda și tu oamenilor site-uri de încredere. Dar să ai în vedere ca acele afaceri pe care le promovezi să nu fie cele care au doar recenzii negative. Site-urile care nu au deloc recenzii sau reacții de-ale oamenilor, la fel nu sunt binevenite să le promovezi. De ce? Google are o evidență a oricărui site. Drept urmare, site-urile care nu sunt bune, nu se vor afla printre primele rezultate în urma unei căutări.
Cum funcționează aceste evidențe? În situația în care sunt mai multe persoane care te promovează, Google le va ține contul și te va considera afacere de încredere. Datorită acestui fapt, site-ul tău va urca în clasament și va apărea printre primele rezultate. În plus, își va crește și autoritatea site-ului, iar oamenii pot accesa link-ul pe care îl descoperă în alte articole, deci vei avea și mai multe vizualizări. În urma mai multor vizitatori pe site, poți beneficia de mai mulți clienți, deci vei avea de câștigat.
Totuși, dacă decizi să iei legătura cu persoane care fac genul acesta de promovări poți să le întorci favoarea pentru a-i ajuta și pe alții. Până la urmă, de ce te-ar ajuta alți oameni, dacă nu ajuți și tu la rândul tău?
Link-uri DoFollow și NoFollow
Aceste tipuri de link-uri sunt folosite în mare parte în articole pentru promovare. Cele DoFollow înseamnă să îți atașezi link-ul către site-ul tău, ca atunci când cineva îți citește articolul și este interesat, să ajungă direct pe domeniul tău. Este bine să atașezi astfel de link-uri, deoarece în situația în care tu deții o afacere cu haine din bumbac, iar oamenii sunt interesați și caută același lucru, pot descoperi alte site-uri. În astfel de cazuri, pot exista două variante. În cea negativă îi poți pierde ca și clienți, iar în cea fericită poate căuta în continuare până descoperă site-ul tău.
Link-urile NoFollow sunt promovarea ta vis-a-vis de alte site-uri. În urma folosirii acestui link, le oferi oamenilor încredere să apeleze la serviciile respective, mai ales dacă au nevoie de ele. În plus, ține cont să fie site-uri de încredere, nu cele care au doar lucruri negative în recenzie. Pentru informații suplimentare poți vizita și articolul E-Advertising.
Cum redactezi un articol?
Ai nevoie de o structură. Articolul tău va trebui să conțină o introducere, un cuprins și o încheiere.
Incipitul va trebui să fie promițător. Atrage clienții prin formule captivante și convinge-i să rămână alături de tine pe tot parcursul articolului. Poți adăuga un link DoFollow pentru a-i trimite direct pe site pe cei care sunt interesați din primele rânduri.
În cuprins prezintă-ți serviciile. Ofera-le oamenilor un ghid despre cum să își aleagă produsul ideal pentru ei. Scrie cât mai multe detalii pentru a le încredința clienților sinceritatea ta. Poți să scrii detalii precum locul de unde provin materialele și chiar procesul prin care sunt folosite pentru a ajunge la un produs final. Se recomandă să folosești link-uri DoFollow pentru a le pune oamenilor la dispoziție site-ul tău pentru a nu se plimba prin articol să caute link-ul.
Concluzia poate fi redactată oferindu-le oamenilor recenzii de la clienți, o părere personală legată de o categorie de produse sau poți să-i inviți să vizualizeze site-ul pentru a descoperi mai multe produse. Precum se recomanda și mai sus, și în cazul încheierii este indicat să utilizezi link-uri DoFollow.
Poți folosi câte dorești, nu te oprește nimeni, dar nu abuza de acest lucru. În unele paragrafe poți utiliza chiar și link-uri NoFollow, nu te încurcă cu nimic. Totuși, rămâne la latitudinea ta dacă le adaugi sau nu. Nu te obligă nimeni să faci aceste lucruri.
Optimizare SEO Off-Page
Nu te limita la promovarea afacerii doar prin site și articole. Social media este și ea la putere! Folosește-te de toate instrumentele pe care le ai! Oferă-le oamenilor “dovezi” pentru a-i îndemna să aibă încredere în munca ta! Postează regulat și accesează câte un link la fiecare, pentru a-i invita pe internauți direct pe site-ul tău.
În general, afacerile care au foarte multe aprecieri și reacții din partea oamenilor pe social media, se află și printre primele rezultate pe motoarele de căutare. În plus, beneficiază și de multe vizualizări și Google ține cont de aceste aspecte.
Cu ce informații rămâi astăzi?
Un mic conspect asupra întregului articol este te folosești de internet pentru a te promova. Nu uita să folosești link-uri DoFollow și NoFollow. Îți va fi mult mai ușor să beneficiezi de încredere din partea oamenilor și te poți bucura de clienți noi.
Deci, pentru a-ți atrage clienții pe pagina ta și pentru a nu o lua pe căi greșite folosește link-uri DoFollow. Pentru a-i ajuta pe ceilalți și pentru a le da un pont oamenilor despre alte servicii bune, utilizează link-uri NoFollow. Pentru mai multe informații poți accesa și pagina Instapress.ro!