Publicitatea prin articole este pe val în prezent. De ce? Toată lumea s-a săturat de acele videoclipuri scurte care încearcă să te acapareze, dar parcă mai mult te jenează. Apar pe tot ecranul, nu le poți închide și butonul “magic” apare după câteva secunde. Multe dintr acestea au devenit agresive și insuportabile.
Așa cum omul a începu să privească absolut orice pe mobilul său, internetul a luat o atitudine și s-a dezvoltat. Majoritatea oamenilor și petrec timpul pe telefon citind știri sau diverse articole. Bingo! Soluția unor angajatori a fost să redacteze articole pentru a se promova, din start ce au observat tendința oamenilor.
Ai o firmă sau site online și îți dorești să le promovezi? Ai ajuns unde trebuia.
Cine redactează articole online?
În primul rând, poți face chiar tu asta în situația în care dispui de ceva timp liber și îți cunoști până și cel mai mic detaliu din firmă. Vei avea nevoie doar de o foaie și un pix sau un monitor și o tastatură și te poți apuca de treabă.
Pe de altă parte, sunt persoane care se ocupă de aceste lucruri. În cazul în care dorești, poți să plătești pe cineva și să îți redacteze un articol, deoarece nu beneficiezi de timp liber sau pur și simplu nu ai inspirație. Un copywriter îți poate fi de mare folos! Având în vedere că lucrează în domeniu, va reuși cu cea mai mare ușurință să îți compună textul pe care îl vrei, după ce îi oferi detaliile importante.
Te-ai hotărât și vrei să îți scrii singur articolul?
Așa cum e prezentat și în titlu, vei afla cum poți realiza singur articole SEO de calitate.
Prescurtarea SEO provine din termenul “Search Engine Optimization” și se referă la calitatea de a avea un articol foarte eficient pentru motorul de căutare. Ce înseamnă asta? Textul tău despre “Cazinouri premium” să apară printre primele căutări de pe Google, după ce o persoană este interesată de “casino online” sau orice alte forme.
Dacă ești încă în dubii vis-a-vis de redactarea articolului, vei avea o surpriză mai jos care poate îți va da de gândit. 7 sfaturi pe care le poți urma pentru a compune un articol de calitate!
Stabilește-ți țelurile!
În viață este indicat să știi ce îți dorești să faci. Nu concret, dar în linii mari. La fel se întâmplă și aici. Este foarte bine dacă știi ce vrei de la afacerea ta, ai un plan stabilit și vei ști mereu cum vor sta lucrurile.
De ce este indicat să faci acest pas? Pentru a ști cum să îți vinzi “marfa”. Pot exista situații în care promovezi un anunț în care specifici că le dai înapoi o parte din banii pe care îi depun într-o anumită perioadă la Cazinoul tău, dacă pierd. Cei care sunt mereu interesați de acest domeniu, vor ține minte anunțul tău și se vor prezenta în perioada stabilită de tine. Ajunși în prag, descoperă că lucrurile stau diferit. Ce se întâmplă apoi? Oamenii vorbesc între ei și își împărtășesc experiențele. Drept dovadă, în urma unei astfel de întâmplări vei avea din ce în ce mai puțini clienți.
Chiar dacă tu, de fapt, nu ai mai susținut acea campanie, deoarece nu ți se permitea financiar acest lucru, oamenilor nu le pasă de acest aspect. De asta este important să îți stabilești câteva țeluri, pentru a ști cum decurg lucrurile și să nu fii niciodată în impas.
Cunoaște-ți clienții!
Pentru orice angajator este important să își cunoască clienții. De ce? Pentru a-ți promova afacerea este indicat să știi cărei categorii de persoane te adresezi. Un advertorial este realizat pentru a vinde produse și pentru a atrage clienți. Cum faci acest lucru? Expui problemă și oferi soluția perfectă pentru ei. Vrei să vină oamenii în sala ta de jocuri? Atrage-i! Redactează un text cu formule captivante, expune posibila problemă, oferă soluția ideală și prezintă-le beneficiile pe care le au atunci când vin la tine.
Poate prima încercare de a atrage oamenii spre locația ta nu funcționează. Nu te da bătut! Cu cât mai multe, cu atât mai bine! Dacă vor veni 10 jucători din 30 care au citit, tot ești în avantaj. Fii atent la detaliile pe care le poți auzi de la ei când sunt în sală, mulțumiri sau nemulțumiri, ce și-ar dori și orice alt “secret” pe care îl poți folosi în avantajul tău.
Compune texte cât mai sincere!
Adevărul este la mare căutare, mai ales când dorești să îți promovezi afacerea. Clienții își doresc să evite întâmplările negative, dar tot au parte de ele uneori ceea ce îi determină să evite comenzile online sau să se încreadă în articolele pe care le citesc. Oferă-le sinceritate și vei observa că vei fi în avantaj. Totuși, angajatorii sunt sfătuiți să nu încerce să “se dea ce nu sunt”. Fii cât mai natural și respectă-te. Nu încerca să păcălești clienții. Poate la început nu îți va reclama nimeni problemele și te vei bucura de câștiguri. Cât crezi că poate ține acest plan? Nu mult, stai liniștit.
Ia decizia corectă pentru tine, dar fă-ți și clienții mulțumiți pentru a apela mereu la serviciile tale. Poți citi cu încredere blogul nostru pentru a descoperi ce este un advertorial și informații despre acesta.
Fii original!
Precum este și acea vorbă românească: “Copia nu are valoare”! De ce crezi că se susține foarte tare acest lucru?
În situația în care copiezi munca altui om din același domeniu cu al tău, nu vei putea avea clienți prea mulți sau chiar deloc. În ziua de astăzi, nu este deloc greu să descoperi diverse informații pe internet. Domnul Google le știe pe toate, drept urmare potențialii tăi clienți ar putea afla cu ușurință de la cine ai preluat textul.
În plus, originalitatea nu constă doar în a-ți redacta singur articolele. Promovează ceea ce alții nu au avut curajul, testează situații, vezi dacă funcționează.
Nu ezita să faci un CTA!
Acesta este o abreviere a funcției “Call To Action”. Aceasta se folosește printr-o invitație a clientului. Nu, nu este vorba despre acele invitații ca la nuntă sau zile de naștere. În cazul redactării unui articol, CTA-ul se realizează prin atașarea link-ului paginii pe care o deții, alături de o formulare de genul: “Te așteptăm pe Instapress.ro pentru a da glas întrebărilor care, poate, au fost nespuse”.
Datorită acestei funcții, indiferent de modul în care o persoană află de serviciile tale, va putea cu ușurință să îți viziteze site-ul. Nu ezita să folosești un CTA la fiecare articol pe care îl compui. Niciodată nu știi ce persoane pot fi foarte interesate de produsele tale. Prin acest mod le scurtezi operațiunea de a te căuta și îi trimiți direct unde trebuie.
Realizează un articol perfect pentru orice dispozitiv!
Așa cum a mai fost precizat, în ziua de astăzi oamenii își petrec o mare a timpului pe telefon, lucrează pe laptop sau pe calculator și citesc ziarele tot pe unul din dispozitive. Atunci când hotărăști să redactezi un articol, ia în calcul să îl faci accesibil pentru a putea fi citit ușor de fiecare. Poate un articol arată bine pe laptop, chiar dacă paragrafele sunt lungi. Atunci când cineva accesează același articol de pe telefon, lucrurile vor fi diferite.
Pentru a fi mai interactiv, poți adăuga subtitluri care ies în evidență. Poți adopta orice metoda consideri că se potrivește. Important este să fie accesibil pentru toate dispozitivele și să fie ușor de citit. Poți trece cu privirea și prin articolul celor de la TopGăzduire.ro pentru mai multe informații.
Fă-te auzit și văzut pe social media!
Indiferent de ce platformă socială este, mereu vei reuși să îți clădești o audiență. Prin această metodă îți poți atrage clienții. Oferă-le motive să te aleagă, prezintă-le cum ești ca om, nu doar ca și angajator care își vinde produsul. S-a realizat o statistică prin care se demonstrează că paginile care au foarte multe reacții pe social media, au un număr foarte mare de vizitatori și pe site-ul de pe Google.
Pro sau contra pentru articolele scrise de tine?
Sigur vei spune PRO. De ce nu ai face-o până la urmă? Dacă beneficiezi de mult timp liber, redactează texte pentru firma ta! Este gratis, iar mai sus beneficiezi de 7 sfaturi pentru a compune un articol care să îți aducă clienți.
Nu ezita să mai cauți informații în situația în care simți că ești în impas. Nu ești singura persoana care face acest lucru pentru început. Cu toții am pornit de undeva. Alege-ți pixul preferat și pune-te pe treabă!