În prezent foarte multe persoane află de site-uri prin intermediul unor articole de promovare. Așa cum oamenii au început să stea cât mai mult pe telefon și să citească știri sau diverse texte, cei care dețin domenii de activitate s-au adaptat și au trecut la promovarea prin articole de blog sau advertoriale.
Acest gen de promovare poate fi realizat atât de copywriteri, cât și de persoana care deține site-ul respectiv. Un copywriter îți poate realiza un text cât mai atractiv, care să te ajute să vinzi. Aceștia au căpătat experiență de-a lungul timpului și știu cu ce au de-a face.
Totuși, și tu îți poți scrie textele, chiar dacă nu știi cum să o faci la început. Poți căuta informații sau poți afla chiar de aici pentru a afla cum să redactezi cât mai bine un articol pentru promovare proprie și pentru a-ți realiza o strategie de link building!
Cum scrii un articol bun pentru promovare?
Vei avea o structură pe care să o urmezi. Pentru un articol este foarte important să ai o introducere, un cuprins și o încheiere. Incipitul trebuie să fie atrăgător. De ce? Încearcă să folosești formule cât mai captivante, astfel încât, cel care citește articolul să fie atras și să nu se oprească din citit. Poți să încerci chiar să adaugi link-uri către pagina ta principală de site. Pot exista situații în care un cititor a fost impresionat de primele rânduri și își dorește să vadă site-ul direct. Tot aici poți introduce cuvinte cheie pentru domeniul tău. Ce înseamnă asta? Să adaugi cuvintele care sunt cele mai căutate pe internet de către oameni.
Cuprinsul va fi pentru toate detaliile. Indiferent despre câte produse îți dorești să scrii, asigură-te că oferi informații valoroase pentru toate. De ce? Îi oferi clientului o primă impresie foarte bună despre calitatea produselor pe care le vinzi. Spune-i despre materialele din care este făcut acel lucru, despre locurile de origine din care ai procurat materialele și poți descrie chiar și procesul prin care au trecut pentru a ajunge în stadiul final. Nu uita de cuvintele cheie și link-uri! Și ele sunt importante! Nu este nevoie să abuzezi de ele, dar nu trebuie nici ignorate. În plus, dă-ți silința de a le integra în text, pentru a se simți că sunt de unde trebuie, nu din contexte total diferite.
Pentru încheiere, redactează o scurtă părere personală despre o categorie de produse perfectă pentru unii clienți. Dacă nu îți dorești asta și vrei altceva, poți scrie câteva recenzii pe care le-ai primit de la clienții tăi mulțumiți. În ambele cazuri, indiferent care, folosește-te de CTA! Într-o ultimă instanță, dacă nu au apelat la site-ul tău până acolo, invită-i chiar tu pe pagina principală printr-un link pentru a descoperi toate produsele pe care le ai.
Spune despre tine!
În articolul pentru promovare sau chiar și în cel pentru link building poți scrie și alte lucruri importante despre firma ta. Te pot ajuta și pe tine să te promovezi, dar și pe cealaltă persoană să aibă un punct de plecare pentru articolul pe care îl scrie despre afacerea ta. Stabilește-ți clar toate obiectivele la care vrei să ajungi. Odată stabilite, te vei lupta cât poți de mult și îți vei da silința să le îndeplinești. Ai atins un țel sau chiar ai tăiat tot de pe listă? Felicitări! Următoarele!
Fii realist și aranjează-ți planurile după adevărata forță de muncă pe care o are firma. Nu te arunca cu capul înainte până nu stabilești chiar ce idei și aspirații ai. Îți poți întocmi un plan pe 3 până la 5 luni pentru a nu te încurca în altele. La fel, dacă ai îndeplinit tot ce aveai de făcut în acea perioadă, fă-ți un alt plan! Dar nu uita: fii sincer cu tine însuți și cu clienții tăi!
Formează-ți o strategie de link building!
Pentru a te bucura de o promovare și mai mare, formează-ți o strategie de link building. Ce înseamnă asta? Să iei legătura cu o altă persoană care deține un site, cu scopul de a vă face recenzii unul altuia. Nu este nevoie să te adresezi către o singură persoană, pot fi mai multe. Cu cât mai mult, cu atât mai bine. Moz te poate ajuta să afli mai multe informații cât mai detaliate despre acest subiect! Află chiar acum!

Cum alegi un site pentru link building?
Pentru început, află că există site-uri în care poți descoperi autoritatea unui domeniu. Ce înseamnă asta? Să afli ce site-uri sunt cele mai calitative din domeniul respectiv de activitate. Ia legătura cu cei care se poziționează cât mai sus. Sunt persoane de încredere și așa cum tu le poți ajuta și ele te vor ajuta. Se recomandă să îi alegi doar pe cei care au o autoritate mare, deoarece Google deține o evidență foarte bună și consideră că ei sunt cei de încredere. Să fii de încredere nu se referă să fii tu ca persoană, ci site-ul tău să fie credibil, cu produse de calitate și să nu existe întâmplări negative, adică oamenii să nu mai aibă banii pe card și să nu primească nici coletul. Pentru mai multe informații legate de aflarea autorității unui domeniu, apelați la Tremplin Numerique!
Cum poți să îl ajuți pe celălalt?
Încearcă să te documentezi puțin despre site-ul lui. Vezi cu ce se ocupă, ce au zis oamenii în secțiunea de recenzii și, eventual, cum se promovează pe rețelele de socializare. Scrie un articol despre tot ce ai citit. Fii original și așterne propriile tale cuvinte, nu copia pur și simplu câteva vorbe. În plus, adaugă link-ul către pagina principală din site-ul lui. Îl va ajuta foarte mult. Dă-ți silința și redactează câteva rânduri frumoase, sincere și originale. Același lucru îl va face și el pentru tine.
Cu ce te ajută link-ul?
Atunci când el va menționa și link-ul tău, Google va analiza recenzia respectivă și te va putea clasa mai sus, însemnând că îți crește autoritatea în domeniu. Datorită autorității domeniului crescut, cât mai multe vizualizări pe site și o optimizare cât mai adecvată pentru SEO, poți ajunge chiar pe prima poziție în căutările de pe internet. Nu te înfrâna să vorbești cu o singură persoană pentru asta, descoperă cât mai multe site-uri care au o autoritate în domeniu și ia legătura cu cei care le dețin. Poți apela chiar și la site-urile pentru televiziune. Nu te oprește nimeni. Te va ajuta acest lucru și îți va oferi numai beneficii!
Concluzie
O strategie de link building este mereu binevenită. Te va ajuta să ții lucrurile sub control și să știi mereu unde ai rămas. Poți ține astfel și o evidență a lucrurilor, ce a mers bine și ce nu.
Poți apela cu încredere la un copywriter pentru a-ți realiza articolele sau le poți redacta chiar tu. Ești singurul care știe toate detaliile afacerii tale. Poate nu îți va ieși din prima încercare, dar nu renunța! Nu te da bătut! Vei reuși la un moment dat să scrii texte bune pentru a te promova pe tine, dar și pentru a realiza recenzii pentru alte site-uri pentru link building. Pentru mai multe detalii unde poți apela cu încredere și pentru a pute posta unele promovări accesează Instapress.ro. Nu vei regreta!