Ai o afacere și îți dorești să o promovezi? Află chiar acum cele mai importante secrete despre promovările plătite!
Filmulețele de scurtă durată nu mai sunt la modă. De ce? Oamenii au început să se plictisească de genul acesta de reclamă. Unele sunt supărătoare, îți ocupă tot ecranul, iar butonul pentru a-l putea închide apare după câteva secunde.
Cei care își doresc să citească un articol care chiar îi interesează, uneori se supără din cauza acestor reclame și nu mai sunt atenți la începutul textului.
Interesul tău este să îți promovezi serviciile într-un mod interesant și să îți atragi potențiali clienți. Cum faci asta? Articolele sunt soluția de care ai nevoie!
Cine poate redacta un articol?
Ei bine, pentru această întrebare poți avea 2 variante de răspuns. Prima ar fi să îți compună cineva articolul. Un copywriter îți poate sări în ajutor, redactându-ți articolele de care ai nevoie. Singura ta treabă va fi să îi oferi informațiile de care are nevoie pentru a putea scrie o promovare cât mai calitativă, optimizată corect și cât mai atractivă. Nu uita totuși că acest tip de reclamă se plătește, nu este gratuit.
A doua variantă pe care o ai este să îți realizezi singur aceste texte. Cum? Nu este greu absolut deloc. Vei avea nevoie doar de un instrument de scris, o foaie sau o pagină de Word și… ceva timp liber la dispoziție. Rămâi interesat de subiect, parcurge încet, încet articolul, iar la final vei descoperi cum să îți faci singur un articol interesant, eficiente din punct de vedere SEO și atractive. Devino propriul copywriter.
Titlul atrage din prima
Fără un nume bun nu poți pleca la război. Titlul este ușa către sufletul unui articol, datorită lui oamenii vor ști despre ce este vorba și vor hotărî dacă este un subiect de interes pentru ei.
În funcție afacerea pe care o deții, se recomandă să utilizezi un cuvânt sau un grup de cuvinte care sunt cele mai căutate din domeniu. Spre exemplu, ai un Cazino foarte frumos, abia renovat pe care îți dorești să îl promovezi. Ce nume crezi că i s-ar potrivi articolului? “Cazino Premium” poate fi un titlu perfect care să atragă.
Cuvintele cheie sunt foarte importante
Precum orice text, vei avea nevoie de o introducere, un cuprins și o încheiere.
Așa cum afirmă și cei de la AuthorServices, incipitul trebuie să capteze din prima. Folosește formule atractive care să-i “prindă” încă din primele rânduri pentru a rămâne în priză. Indicat este să folosești și aici de câteva ori cuvintele cheie pentru domeniul tău. Un lucru de care poți ține cont, atunci când compui un articol, este să integrezi totul, astfel încât să pară că acele cuvinte sunt de la ele de acasă. Dacă dorești, poți să repeți cuvintele cheie într-un interval de la 3 până la 6 ori în introducere dacă este mai elaborată și îți permite spațiul. Totuși, reține că acest aspect nu este obligatoriu.
Cuprinsul este sufletul unui text. În această parte a articolului va trebui să oferi toate informațiile pe care le ai. Poți începe prin a expune problema potențialilor clienți cărora te adresezi. Realizează câteva formule atractive, pune întrebări retorice asupra cărora sigur ar răspunde afirmativ. Următorul pas este să le oferi soluția, adică să apeleze la serviciile tale.
Compune un ghid prin ajutorul căruia își poate stabili clientul articolul potrivit. Prezintă-ți produsele cu cât mai multe detalii. De ce? Le oferi oamenilor încredere atunci când le relatezi informații legate de produs, dar și de locul din care provin materialele și felul în care este adus până la final. Din momentul în care ai cât mai multe detalii, clienții vor fi tentați să aleagă produsele tale în detrimentul competitorilor tăi.
Nu îți stabili o lungime a textului, alege să fii o persoană naturală și să redactezi “compunerea” după cum îți dorești. Totuși, dacă preferi să îți fixezi un target, nu te arunca prea departe, alege pentru început ceva mai mic. Depășești linia? Nicio problemă, nu te va certa nimeni. Se recomandă cu cât mai mult, cu atât mai bine. Reține că nu este nevoie să scrii pagini întregi dacă folosești aceleași idei, dar sub o altă formă. Mai pe românește: “nu te învârti în jurul cozii”. Încearcă să te ghidezi după premiza: “Puțin și bun, decât mult și prost”. Nu vei da greș!
Încheierea poate fi diversă. Ce înseamnă asta? Poți să scrii o părere personală în legătură cu o soluție perfectă pentru clienți, le recomanzi un anumit produs sau mai multe. Nu vrei asta? Sigur, nicio problemă! Dacă ai câteva recenzii ale unor persoane care au apelat serviciile tale și au fost mulțumite, le poți scrie în concluzie. Ești la început și nu ai recenzii? Folosește un CTA, adică Call To Action. Prin intermediul acestei acțiuni, îi poți invita pe cititorii articolului să intre pe site-ul tău și să arunce o privire la serviciile pe care le oferi. Nu este complicat, poți utiliza formulări precum: “Te așteptăm pe site-ul nostru, Instapress.ro, pentru a descoperi mai multe detalii”.

Optimizarea SEO este foarte importantă pentru motoarele de căutare
Pe tot parcursul textului, utilizează de mai multe ori cuvintele cheie specifice domeniului tău de activare. Totuși, nu exagera, lasă-le să curgă de la sine pentru a fi introduse perfect în text. Datorită lor, poți obține un scor care îți indică cât de optimizat este articolul pe care l-ai redactat.
În funcție de numărul obținut, motoarele de căutare îți situează articolul pe o scară în rândul căutărilor pe care le fac oamenii. Cu cât scorul respectiv este mai mare, cu atât mai bine. Munca ta poate fi chiar printre primele 5 rezultate oferite oamenilor care sunt interesați să caute un produs din domeniul pe care îl ai.
Pentru a obține scorul cât mai bun, poți să folosești diverse aplicații pe care le găsești pe internet. Acolo vei regăsi și informații după care te poți ghida pentru a realiza un articol cât mai eficient din punct de vedere SEO.
Folosește-te de social media!
În mediul online îți poți promova afacerea prin postarea unor detalii legate de produsele pe care, poți face filmulețe prin care le prezinți oamenilor mediul în care lucrezi și multe altele. Poți fi foarte inventiv! În plus, în aceste postări poți atașa și un link către site-ul tău. Cu cât vei folosi de mai multe ori link-ul respectiv, Google va lua în evidență acest fapt. Datorită evidenței te poate clasa în categoria site-urilor de încredere și vei putea urca în clasamentul căutărilor.
Poți lua contact și cu persoane care redactează articole pentru a realiza recenzii despre site-uri. De ce? Omul respectiv poate scrie o recenzie bună despre afacerea ta și atașează și link-ul tău. Drept urmare, Google va adăuga și acest articol la evidența pe care o ține pentru tine. Poți apela la astfel de servicii, dar nu ezita să faci și tu același lucru pentru alte persoane care au nevoie!
Concluzie
Nimic nu este nici greu, nici ușor, indiferent de domeniu. Totul depinde doar de noi cum ne organizăm și câtă silință ne dăm. Ai încredere și apucă-te să redactezi articole pentru afacerea ta! Încă ai întrebări pe care nu le-am punctat aici? Accesează Instapress.ro pentru a găsi răspunsurile de care ai nevoie!